středa 4. září 2013

Inglot stíny + srpnové nákupy

Momentálně je asi půl šestý ráno (článek jsem přednastvaila na pozdějc) a já nemůžu spát. Těžko říct, jestli nedočkavostí nebo nervozitou - dneska totiž letíme s D. do Londýna. No a jak už to tak bývá, šíleně se těšim ale zároveň i bojim. No, dokud nebudeme večer sedět v pokoji na hotelu, tak asi v klidu úplně nebudu :D. Takže jsem D. ujistila, že je ještě hluboká noc a může spát a sama jsem se vrhla na uvolnění místa ve foťáku. A při tý příležitosti napsala recenzi na stíny od Inglotu. 


 Jinak teda když už o tom píšu, rozhodla jsem se udělat z tohohle postu zároveň můj tradiční každoměsíční příspěvek o nákupech. No... tak tady jsou :D. Jo, za celej měsíc jsem si ,,koupila" akorát ten jeden stín (na fotce uprostřed), a to mi ho ještě poslala jedna hodná slečna, která ho dostala v LadyBoxu a nehodil se jí.


A teď ukázka (skoro) všech mých stínů. Mám tuhle velkou paletku plus takovou praktickou nejen na stíny (ukazovala jsem jí třeba ZDE). Jak všichni víme a známe, paletky jsou magnetický a koupíte si prázdnou paletku a do toho dokupujete stíny. Paletka je magnetická. Což je fakt, ale přijde mi, že se hůř otvírá - nemá klasický víčko který se otevře, ale musí se to jakože odsunout, což neni moc pohodlný. Stíny se vyndavaj pomocí magnetu, který je v každém rohu víka. No a to je problém - někdy se stane, že při otevírání přichytne stín a někdy zas jezdíte kolem stínu a ne a ne ho vyndat... Pak musíte stíny vytáhnout špendlíkem, což teda nedoporučuju, protože jsem si takhle rozškrábla ten fialový stín :(


Paletka je dost bytelná. Nikdy jsem jí neupustila na zem, ale věřim, že by ten pád možná i přežila. Problémy s otvíráním a vyndaváním stínů jsem popsala výše, ale nedá mi to. Další věc, co mi vadí, je váha - paletka je fakt dost těžká. Což mi zas tolik nevadí, protože tuhle stejně nikam netahám, ale když si člověk koupí takovou praktickou paletku na pudr, tvářenku a dva stíny (viz odkaz), tak čeká, že to bude moct tahat s sebou a ne že mu to v kabelce urve rameno.
Přes všechny negativa Freedom systemu ty stíny miluju. Jeden stojí 150kč, což je trochu víc než by stál stín v běžné paletce, ale zas míň než high-end stíny. Stíny jsou super pigmentované (viz fotka, u každého stínu jsem přejela prstem jen jednou)

(pro zvětšení otevřete v nové záložce)

Stíny i dlouho vydrží (38 a 504 mám někdy i problém odlíčit), neslévají se. Matné stíny docela dost práší, ale s ostatními se skvěle pracuje. Dalším velkým plus je veliký výběr odstínů (to, že v prodejně půlku odstínů kterou si vyberete nemají je věc druhá). Další fajn věc je, že mají spoustu druhů stínů (Matte, Shine, Pearl, ...) takže si může vybrat opravdu každý. Škoda akorát je, že obchody jsou jenom v Praze (na Chodově a teď nedávno otevřeli nový obchod na Černém Mostě).

Kdyžtak mi dejte vědět do komentářů, jestli máte stíny Inglot rádi nebo ne :). V době zveřejnění tohohle článku budu v na letišti/v letadle, tak mi držte palce, ať všechno klapne :)

3 komentářů:

An. řekl(a)...

Tak dobře dojeďte. :)
Já mám stíny Inglot tři, v té méně kůl paletce, ale jsem docela spokojená, protože má zase velké zrcátko. Odstíny ale mají krásné. Ty Tvoje jsou taky super, hlavně ty do modra (tedy až na to, že mi modrá moc na očích nesluší... :))

kubajda řekl(a)...

Já mám zatím jen dva z LB, ale asi jim v dohledné době pořídím tmavšího bráchu a paletku (zatím mám každý zvlášť v krabičce vyrobené z bedynky od kapesníků :D)...ale asi se pro to vydám do Polska, jednak kvůli ceně (vypadá to, že bývá proti české skoro poloviční) a druhak mám nejbližší polský inglot mnohem blíž než Prahu :D

In your face! řekl(a)...

Já už mám asi šest Inglotích stínů a nedám na ně dopustit :)