pátek 30. srpna 2013

Sleek - I divine Oh so special!

Tak a konečně ryze kosmetický článek. Rezence nebyla už šíleně dlouho. Článek píšu se zpožděním, u mě je čtvrtek odpoledne a já bych se měla učit. U vás je pátek a já pilně makám v práci. Článek jsem přednastavila, protože nemůžu nechat svoje nedočkavé čtenářky čekat, že? :D
Tuhle paletku naprosto zbožňuju. A víte proč? Kvůli takovýmu tomu wtf momentu, kdy ráno sedíte na gauči s notebookem a najednou za váma přijde váš přítel a popřeje vám k svátku. A když ten dárek rozbalíte tak zjistíte, že je to věc, kterou jste si chtěli koupit i sami. Takže prostě... áááá (jo a ještě jsem dostala lesk na rty, ale ten jsem ještě tolik nezkoušela, proto o něm napíšu někdy později)

Balení je jak můžete vidět na fotce matně černé, což sice vypadá dobře, ale na druhou stranu je na tom vidět každý otist prstu od make-upu. Obsahuje i obří zrcátko, což je super. 

Paletka obsahuje 12 stínů - levá polovina stíny světlé, ta pravá tmavší. Matné a lesklé jsou nakombinované. 


V paletce je i průhledná folie s názvy stínů. Což je na jednu stranu prima, protože mám ráda pojmenované odstíny :D. Ale na tu druhou je to nepraktický, protože to musíte neustále dávat pryč a pořád to vypadává. 


Pigmentace je jak u čeho. Obecně jsou lesklé stíny dost pigmentované, ale ty matné skoro vůbec. Pokud se divíte, proč je vlevo dole prázdné místo, tak neni - je tam tělový stíny, který není vidět. A u ostatních matných stínů jsem musela dát hodně vrstev, aby byli vidět.




Celkově jsem s paletkou spokojená. Líbí se mi hlavně odstíny - z druhé šestky používám všechny, z těch stínů napravo mi moc nesedí ty dva matné. Pigmentované jsou, jak už jsem psala, skvěle ty třpytivé stíny a matné jsou na tom hůř. Další věc co mi malinko vadí, že matné stíny docela dost práší. 
Paletka je hodně podobná paletkám od MUA - hlavně vzhledem. Mně osobně připadají dost podobné i kvalitou. MUA je levnější, takže bych spíš sáhla po ní. Na druhou stranu, Sleek má mnohem větší výběr paletek, takže pokud sháníte nějaké speciální barvy, u MUA asi moc nepochodíte. 
Pokud bych hodnotila na procenta, dala bych tak 75%, hlavně kvůli těm dvěma nevyužitelným stínům a prášícím matným. Ale samozřejmě z osobních důvodů má u mě 200% ze sta a čestné místo v mojí make-up collection :)

3 komentářů:

Iveta Bedřechová řekl(a)...

Paletku mam taky,tahle znacka se driv.zamerovala na zakaznice.s tmavsi pleti,proto nejsou.nektere stíny vidět,vyniknou spis na hodne tmave pleti. myslim,ze i na oficiálních strankach.maji ukazano,jak stiny vypadaji na trech odstínech pleti,od svetlou až po cernosku.

Aylin Leto řekl(a)...

Taky mě štvou ty matné prášící odstíny. Naštěstí jich ve většině paletek moc není, ale mám jednu z limitky Shangrilla a ta je víceméně jen z matných a vždycky toho mám víc pod okem, než na oku, ale dělají to naštěstí jen matné světlé.

finská hrdinka řekl(a)...

tuto paletku jsem si nejprve taky chtěla koupit podle obrázků na netu, ale pak jsem přišla do drogerie a zjistila, že na vlastní oči vypadá dost jinak, nakonec jsem si koupila paletku s názvem Storm a jsem maximálně nadšená. A když vidím ty barvy na kůži, tak ještě víc :-)