pátek 26. července 2013

Pryč z Prahy potřetí - Jižní Čechy + nákupy za červenec + kecy o všem možnym

Už jenom dvě hodiny (a sakra, to mi připomíná, jak nic nestíhám) a odjíždím pryč. Baví mě to, jak jsem v Praze od začátku prázdnin nebyla doma snad ani týden v kuse :D. Tentokrát jedeme na vodu. Nicméně nejedu přímo na lodi, ale budu společně s M. zastupovat pozemní tým. Jelikož jedu jenom na tři dny (oni jedou dýl, ale já musim odjet dřív), rozhodla jsem se bejt velká holka a sbalit si jenom do batohu. No, zatim se mi to docela daří. Z kosmetiky beru opravdu jenom to nejnutnější. Pudr F&F, štětec od YR, dvě Color Tattoo od Maybelline, linku od Manhattanu, lesk Rival de Loop, Apocalips od Rimmelu a make-up od Gabriela Salvette, kterej je teda naprosto šíleně tragickej, ale aspoň ho doplácám. Z pečující kosmetika pak beru jenom odličovací ubrousky od Balea, no stress :D



Co se týče nákupů, tak tam skoro nic není. Věděla jsem, že v červenci to s nákupama nebude nic moc. Dokonce jsem se pokoušela nekoupit nic, ale to jsem nevydržela :). Moje skromné nákupy vlastně už v podstatě znáte, jedná se o výrobky z Německa, o kterých jsem psala TADY

Jediná věc navíc, kterou jsem získala, je tvářenka Paese. Kterou jsem si ale nekoupila, akorát vyměnila pomocí LadyBox exchange. 

No, tak to jsou moje nákupy :D. Kéž by to takhle vypadalo každej měsíc. Jako já vim, že ještě neni konec měsíce, ale pochybuju, že si něco za těch 5 dnů koupím. I když pojedu ještě jednou do Německa, no tak uvidíme. 
Tyhle prázdniny jsou naprosto nejlepší, ale to já řikám o každejch. No ale teď jsem fakt extrémně spokojená, pořád někam jezdím a i když jsem v Praze, tak se pořád chodíme koupat a pít a je to skvělý. Teď byl se mnou v Praze i na pár dní D. a to nemělo chybu. Ještě lepší to ovšem bylo u něj v Orlový. (jo, měla bych psát v Orlové, ale sem pražák sakra! :D). Pořád se o mě krásně staral a za těch pár dnů co jsme tam byli jsme toho stihli strašně moc. Koupání v Havířově, grilování, večeři v pizzerii, Slavnosti piva v letním kině (kde jsem ochutnala melounový a třešňový pivo. Ale stejně Svijany rulezz) a Zoo v Ostravě. Hrozně sem si to tam užila a až jsem se přistihla, že se mi vůbec nechce zpátky do Prahy. Ale to nikomu neřikejte :). D. byl na mě hrozně moc hodnej. A vlastně díky němu mám ještě něco, co by se dalo zařadit do nákupů :). Na slavnostech mi totiž koupit naprosto nádhernej prstýnek. Nosim ho pořád, akorát když mě bodnul komár a strašně mi otekla ruka jsem ho radši sundala :).

No a pak ještě jsme byli v Zoo Ostrava. Bylo to tam hrozně velký a málo zvířat :D. A byly tam i takový zvířata jako krávy, morčata a kozy. Ale bylo to skvělý :). 







A na závěr mi D. koupil plyšáka :). Je nádhernej a hrozně heboučkej. Akorát nevim, jaký mu mám dát jméno :(




Tak, tenhle článek byl takovej mišmaš všeho možnýho. Jak řikám, jsem buď mimo domov a když jsem doma, tak jsem venku. Je mi líto trávit takový hezký počasí u počítače. Ale až bude víc času, slibuju, že zas přibudou recenze. Mám jich připravených dost :). A teď jdu balit!


0 komentářů: