středa 26. června 2013

Maluju a miluju

Jo, tak jsem chtěla tenhle článek nějak originálně a nápaditě nazvat, a teda nevim, jestli se mi to povedlo. Je to ale podle mě určitě lepší než ,,moje líčení" nebo něco takovýho. Jako pokaždý si dáme na začátek něco ze života bloggerky Suzie - dneska jsem úspěšně složila zkoušku ze statistiky (čemu jsem sama nevěřila, a to že dostanu dvojku bych neplánovala ani v nejdivočejších snech). Takže se všechno zdá být fajn. Až na takovou drobnost, že jsem zase nemocná a zítra budu tak nervní, že nevim co budu dělat (a to nejenom protože D. dělá státnice). Venku je už zase hrozná zima, což je na jednu stranu dobře, protože já stejně nesmim na sluníčko. 
Jinak k článku - podobný článek se tu už jednou objevil, je to ukázka mého líčení za nevím jak dlouho. Určitě se nefotím každý den, i když se každý den maluju a používám stíny. Fotím jenom když mám čas a mám pocit, že je to něčím zajímavé (což jsou dvě proměnné, které málokdy nastanou zároveň, dalo by se skoro říct, že pravděpodobnost se limitně blíží nule). Nebudu ani vypisovat všechny produkty, které jsem použila, jenom ty, které mi přijdou stěžejní nebo o kterých mám potřebu napsat. Ono u většiny líčení si ani všechny produkty nepamatuju. 

Tohle líčení je inspirováno tutorialem Lou. Hrozně se mi líbí spojení stříbrného Color Tattoo a tmavších stínů. Většinou jsem kombinovala stříbrnou s modrou nebo hnědou, tohle by mě nenapadlo a vypadá to božsky. 







Tohle líčení mám ve foťáku už hrozně dlouho. Přesněji řečeno od Velikonoc. Omluvte prosím kvalitu, je to focený při umělým osvětlení. Tohle je úplně nezajímavý líčení, je tam akorát tyrkysový Color Tattoo, stín od Inglotu a černá linka, ale když už to mám nafocený... Navíc mám na to vzpomínky, tohle líčení jsem měla, když jsem byla u D. v Orlový :)






A teď jedno, který se mi vážně moc líbí a myslím si, že mi i dost sedne. Je tu zkombinovaných hrozně moc stínů dohromady (obě ,,hlavní" zelené jsou od Inglotu). Na poslední fotce jsem to vyfotila i v kombinaci s rtěnkou od MeMeMe Hot Magenta, což byl teda dost vodvaz i na mě. 






Poslední líčení co vám chci ukázat je fialová (myslim že Urban Decay) a modrá linka (MUA). Ono je tam těch stínů samozřejmě víc, ale tyhle dva jsou dominantní. Ta modrá tužka od MUA je fakt skvělá, má sytou barvu a docela dlouho vydrží. Musim se rozhodně naučit víc kombinovat barevný linky! Pokud se chcete o tužce dozvědět víc, psala jsem o ní tady




Doufám, že se vám článek líbil. Konečně mám čas a tak snad dojde na realizaci několika nápadů na články, které nosím v hlavě. Mějte se dobře, mě teď čeká hodně dlouhý večer a noc....


0 komentářů: