pondělí 4. března 2013

MUA Shimmer Kiss Blusher & Out There Plumping Lip glosses & Glamour Days eyeshadow palette

Mám samozřejmě mnohem víc věcí na práci než psát na blog. Třeba se učit fyziku. Jenže jaksi vůbec nechápu, co se mám učit :D. Natož, abych se to naučila. Takže teď trošička blogování a pak malinko toho učení. Protože za chvíli se mi vrátí :)).
 První produkt o kterém bych chtěla psát je Shimmer Kiss Blusher. Objednávala jsem jí při nedávné slevové akci (kdo neobjednával, ruku nahoru!). A musim říct, že to byla vyloženě objednávka naslepo, protože jsem brala čistě podle obalu (ach ta marnivost). Ale uznejte, že obal je krásnej.



Tady jsou na ruce jednotlivý barvy a dole když se to smíchá. Omlouvám se, že ta výsledná barva není moc vidět... 

A tak ještě jednou, celé to dohromady:

Jak vidíte, takhle tvářenka není moc pigmentovaná. Což mi moc nevadí, já jí ráda používám jako rozjasňovač. Taky trochu práší - což mi trochu vadí. No, ale tvářenky do Benefitu taky prášej (a ty rozhodně nestojej libru a půl). 

Out There Plumping Lipgloss je lesk na rty, který vám zázračně zvětší rty a nelepí. Já mám odstíny Peach Shimmer a Candy Pink.

Aplikátor je klasický leskový, možná i docela dost malý... A taky mi připadá,  že nenabere skoro žádnou barvu, musím rty přejet hodněkrát, protože aplikátor vytáhnu skoro suchý...

 A zde už jednotlivé odstíny:



Barvičky jsou pěkný. Co se týče toho nelepení, tak tam si myslim, že je splněno. Na rtech jsou konzistencí fajn... Nijak nevoní, možná bych spíš řekla, že i trochu smrdí - jako guma nebo tak něco. A zvětšení rtů? Neobjektivně si myslím,že to taky splňují. Akorát jsem měla problém s odstínem Peach Shimmer - na první vyzkoušení mě na rtech nesnesitelně pálil, až jsem ho musela smýt. No ale po více vyzkoušení to už bylo jenom takové to klasické jemné brnění na zvětšení rtů. Naproti tomu Candy Pink mi od prvního vyzkoušení nedělala nic... 

A na závěr tu mám swatche paletky Glamour Days. Když už mám Glamour Nights, tak mi přece tahle nemohla chybět, ne? :) Myslím, že to ponechám bez komentáře, platí to co jsem psala TADY - máslová konzistence stínů, skvělá pigmentace (no uvidíte sami), krásné odstíny. (ten tyrkysový se zlatými třpytkami je můj nejoblíbenější <3 div="">












2 komentářů:

Monča řekl(a)...

tu tvářenku jsem objednávala taky, ale furt to nedorazilo. včera jsem jim psala mail, tak doufám, že se dočkám aspoň odpovědi, když už ne balíku :-(

Wanda TheBlow řekl(a)...

tie hnede odtiene sú dokonalé.
krasna pigmentácia