úterý 12. března 2013

F&F cosmetics

Určitě patříte (stejně jako já) mezi většinu lidí,která kosmetiku F&F tak nějak ignorovala. Jako jo, mám ráda jejich oblečení a doplňky, ale kosmetiku? Až 70% slevy mě nakoply k tomu, abych něco zkusila :). Fotky jsem nafotila někdy začátkem března, kdy krásně svítilo sluníčko (a všechno nebylo pokrytý tim bílym humusem). 


F&F cheek countour fever
Aneb obyčejná tvářenka. Odstín vám bohužel neřeknu, protože většina F&F kosmetiky má název odstínu jen na krabičce a ne na samotném produktu, což je dost na nic (a krabičky fakt neskladuju a hned vyhazuju). Ani na internetu jsem jí nenašla, všude jsou jenom ty krémové kulaté... No, tak holt pokud jí chcete, budete muset pátrat na vlastní pěst ve stojanech. 

Je to fakt krásná světle růžová barvička (je míň broskovová a víc výrazná než na fotce). Při hodně blízkém zkoumání zjistíme, že obsahuje třpytky, ale na tváři se tváří jako matná. (Ha, to byl ale slovní obrat). Nepráší a docela i vydrží. Stála mě něco okolo 50 kč. 


Lip crayon - odstín Tickled Pink


O tužkách na rty jsem četla ve spojení s nedávnou limitovanou kolekcí Essence a chtěla jsem nějakou vyzkoušet. Ale tu Essence nikod moc nechválil... a když jsem v Tescu našla tuhle v nádhernym odstínu, musela být moje. Je to krásná výrazná barvička, konzistence taková vosková, ale na rtech není nepříjemná, spíš naopak. A plus je, že docela dlouho vydrží. 



Kompaktní pudr - Translucent
Konečně výrobek, který má na sobě odstín! Jinak tohle je věc, kterou jsem sháněla poměrně dlouho. Nevím proč, ale hrozně se mi líbí kulaté pudry s zrcátkem. No a pak ho najdu v Tescu za směšnou cenu. Už jenom stylová labutěnka chybí.... Každopádně, pudr je fajn, dobře zmatňuje (i když na můj Stay matte nemá) a nepráší. Zas ale tolik nevydrží, tak je třeba se přepudrovávat... Ale ten obal, to je krása.





Už jste něco zkoušeli z F&F kosmetiky? 

5 komentářů:

ATG řekl(a)...

Tvářenka a tužka na rty se mi moc líbí.

Anonymní řekl(a)...

Já bych řekla, že odstín té tvářenky se jmenuje fever. ;) Mám doma tu samou. M.

Natali řekl(a)...

ta tužka na rty je úžasná :)


http://fashionbynat.blogspot.cz/

Bella řekl(a)...

Za tu cenu super :-)

Pineapple93 řekl(a)...

Ještě, že jsem tam tu rtěnku ve svém záchvatu slev nechala, to by nebylo nic pro mě, ale koupila jsem si tam laky a stíny v tužce a musím říci super. :)