středa 6. února 2013

Propadák nejen roku

Přestože se to teď všude hemží žebříčky toho nejlepšího/nejhoršího, co nás za minulý rok v kosmetickém světě potkalo, chtěla bych taky jeden takový článek napsat. Mám ho v plánu už déle, ale nebude to za minulý rok (protože si nepamatuju, jestli jsem ty věci koupila loni nebo předloni), ale tak nějak celkově co jsem vyzkoušela a přišlo mi na nic. Nicméně než se do článku pustím, jeden výrobek od ostatních silně vybočuje. A myslím to jen a jen negativně.

To je tak, když vám dochází dvoufázový odličovač od Yves Rocher a vy si řeknete, že by byl fajn nápad zkusit po několika baleních zas něco jiného. A zcela náhodou jdete ten samý den do drogerie a tam narazíte na stojan s Alverde. A ovlivněni předchozím LadyBoxem, kde byla přírodní kosmetika, máte taky chuť něco přírodního vyzkoušet. A co nenajdete - dvoufázový odličovač! No, bylo rozhodnuto, za 60 kč jsem se ho rozhodla vyzkoušet.

V  recenzích se většinou snažim najít něco pozitivního na každé věci, když už jsem za to ty peníze utratila - jako rtěnka sice moc nevydrží, ale aspoň rty hydratuje. Barva je hrozná, ale aspoň hezky voní. Make-up nekryje, ale aspoň nevypadám jako pomeranč. No, jenže tady to prostě nejde. 
Už ta zelená barva mě měla varovat. První problém je, že odličovač VŮBEC neodličuje. Jentak všechno rozšmydlá kolem. Na obalu je uvedeno, že je ,,vhodný zejména pro citlivou pokožku kolem očí". (jako důkaz vám sem dávám fotku). No, dovolte abych se zasmála. Já nemám moc citlivé oči, nevadí mi skoro žádný odličovač (a to ani ty co nejsou na oči přímo určené). Ale tohle? Hrůza. Šíleně pálil a slzely mi oči ještě asi půl hodiny. Nedovedu si představit, co by to provedlo někomu, kdo má opravdu citlivé oči....

Tak ale nevadí, nebudeme věšet čerta na zeď, pořád se to aspoň dá použít na odlíčení obličeje, když vynecháme oči. No... jenže tu máme zase problém. Smrdí to jako čisticí prostředek, kterým jsem nedávno uklízela. Takže na pleti nic moc. Nepřeháním, že jsem dlouho nepotkala výrobek, který by takhle odpudivě smrděl. To, že po něm mám pocit naprosto ulepené pleti je už jenom taková třešnička na dortu.
Vím, že je špatné odsuzovat celou značku na základě jednoho výrobku, ale tímhle si to Alverde u mě pěkně rozlilo a pochybuju, že cokoliv vyzkouším. Co může přijít dát? Šampon, ze kterého vám vypadají vlasy?  Rtěnka, která vás kousne? Nehodlám to riskovat a stojanům Alverde se budu nadále už jen vyhýbat. 

7 komentářů:

An. řekl(a)...

Rtěnka, která kousne, mě pobavila:) Jinak tento odlicovač neznám, ale po Tvé recenzi si ho tedy určitě nekoupím, protože by mi sežral oči...:)

Suzie řekl(a)...

An:No vážně ti řeknu, že horší odličovač jsem nekoupila :(. A lidi mi to tady psali v komentářích u článku, kde jsem ho koupila...

evie řekl(a)...

nepoznam ho, ale aspon viem, ze po nom urcite nesiahnem!:)

Žanet řekl(a)...

Čekala jsem, co na něj řekneš :-D A vidím, že stejně jako já s tím měsíčkovým :-D

Suzie řekl(a)...

Žanet:Jako jo,mohla jsem si přečíst před koupí recenze.... ale to bych musela sjet všechny blogy před každym nákupem v drogerii :D. Měsíčkovej... neni to náhodou ten co šíleně smrdí alkoholem? Jeden odličovač tu mám od Alverde asi sto let a nepoužívám ho z výše zmíněných důvodů :D

Anonymní řekl(a)...

Ta samá zkušenost...oči mi málem vypálil...:/

nonysek řekl(a)...

jojo, bohužel jsem ho taky koupila...už rok leží doma a nevím co s ním :-(