úterý 20. listopadu 2012

MUA recenze

Jak už jsem psala někdy v minulém článku, nedávno mi přišla objednávka z MUAStore. Teď očekávám další a přemýšlím, že objednám ještě jednou :D. Právě teď totiž probíhá akce sleva 35% na vše a poštovné zdarma. Což je fakt super :).
V tomto článku se podívám na věci, které jsem si ani neobjednala. V době když jsem objednávala běžela jakási Helloweenská akce, kde k objednávce nad 10 liber dostanete zdarma lak na nehty, tužku na oči a trio očních stínů.
(jentak poznámka pod čarou - tohle se mi hrozně líbí na britských eshopech. Ať jde o ELF, MUA, Sleek, cokoliv... super akce, které se opravdu vyplatí. Ne jako v ČR, kde dostanete slevu maximálně 10% a ještě to má reklamu jak nevím co...).



Nail Varnish - shade 6
První co jsem ,,testovala" byl lak v odstínu 06. Taková typická rudá barva, která jde do studeného podtónu. Dala jsem 2 vrstvy a na krytí to bohatě stačilo. Lak je hodně malý (6,2 ml) a tím pádem je i štěteček krátký, takže se s ním špatně pracovalo. A to široké víčko tomu taky neprospívá...
Schnul rychle a co se týče výdrže, tak zatím super, uvidíme, co bude dál. Každopádně za 1 libru? Naprosto doporučuju.





Trio Eyeshadow 
A jako další trio očních stínů. Mě přišlo v ,,klasické" černo-stříbrno-bílé kombinaci na kouřové líčení (na stránkách MUA je to odstín č. 1. Z toho jsem měla opravdu radost, protože trio podobných barev mi zatím doma chybělo. A radost jsem měla ještě větší, když jsem to vyzkoušela - barvičky sice docela dost práší a taky se mi nelíbí vypouklý tvar (hůř se to nabírá), ale pigmentace je naprosto úžasná a navíc stíny moc neodpadávají pod oko, jak je u tmavších barev zvykem. Výdrž je  taky perfektní. Za 2.50 si určitě ještě koupím další barvy. 




A tady jenom takový ultrarychlý líčení, abych vám ukázala, že barvy jsou vážně krásně pigmentované. Použila jsem všechny tři z paletky + Blockbustera od Essence pod obočí a řasenku Oriflame. 





Intense Colour Eyeliner Pencil - Bright Orange
No, k tomuto výrobku jsem byla naopak dost skeptická. Často se mi stalo, že tužka od levnějších značek nebyla skoro vůbec pigmentovaná (ehm, ELF, ehm). Navíc ta oranžová barva.... no, upřímně, k tužce která stojí 1 libru asi ani nemůžete mít žádná očekávání.... 



 Jenže tahle tužka vám všechno vyvrací. Je krásně krémová a naprosto skvěle pigmentovaná. Pravda, oranžovou asi moc nevyužiju, ale klidně si objednám další barvičky. 


Celkově jsem vážně nadšená, i z ostatních věcí z objednávky, ale o tom zase příště. Myslím, že je fakt super že takhle levná kosmetika je dobrá a vyvrací mýty že levné = špatné (ehm ehm ELF, S-he, ehm).
Pokud se vám něco líbí, určitě využijte akce, poštovné zdarma platí při jakékoliv objednávce, ale sleva jen při nákupu nad 10 liber :)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

poštovné zdarma je pouze při objednávce nad 10 liber :)

An. řekl(a)...

Pěkná recenze, od MUA zatím nic nemám, ale budu o tom uvažovat. :)

xPlanetkax řekl(a)...

Moc pěkně jsi se nalíčila :)

S. řekl(a)...

Já už netrpělivě čekám na svoje MUA, achjo! :D Za jak dlouho ti asi objednávka přišla?

Suzie řekl(a)...

An:určitě do toho jdi, za tu cenu je to podle mě super kvalita!
xPlanetkax:děkuju, ale byla to fakt taková rychlovka, normálně bych dala ještě linky :)

S.:Taky čekám na druhou objednávku :D. Trvalo to cca 2 týdny, tak 4-5 dnů než to vůbec odeslali (včetně víkendu) a cestovalo to tak ten týden...