středa 1. srpna 2012

Bourjois - 1 second lak 06 Rose Cupcake



Tak, konečně tu mám pro vás normální článek. Laky Bourjois jsem nikdy nějak neregistrovala. Věděla jsem, že nějaké vyrábějí a dokonce jsem na laky 1 second četla i jednu (ne příliš pochvalnou recenzi). Až dnes jsem ho ale poprvé zkusila na vlastní nehty :). Nedávno jsem se zúčastnila soutěže na FB stránkách Bourjois  a k mému překvapení vyhrála (zvlášť když tato výhra přišla jen pár dnů po výhře u maybelline a po výhře v giveaway). A moje dojmy?

Hned jak jsem ho rozbalila připomínal mi svým tvarem laky od Flomar. Nemám tenhle tvar moc ráda, protože je to hodně vysoké a špatně se to skladuje. Na druhou stranu se štěteček zas dobře drží. 
Co se týče štětečku, tak jsem byla docela rozčarovaná. Štěteček je oproti víčku docela krátký a hodně široký. Práce s ním byla fajn, protože mi opravdu na jeden tah pokryl celý nehet. Na malíček byl ale zas moc velký, a tak jsem ho lakovala boční (užší stranou).


A co slibuje výrobce? Velice rychlá aplikace: 1 sekunda pro jeden nehet. Vhodné pro všechny zaneprázdněné ženy. Aplikace a zasychání laku je velice rychlé díky svému patentovanému štětečku, který je široký natolik, že stačí lak aplikovat pouze jedním tahem a celý nehet je obarven.
No, takže to že ,,jedním tahem celý nehet" je pravda. Kryl dobře a myslím, že by stačila jen jedna vrstva -já mám ale do nehtů zažranou zelenou od jednoho laku od Essence, tak jsem musela dát dvě. Pro ostatní by byla ale jedna vrstva dostačující, takže krytí je naprosto úžasný. Konzistence je krémová, žádná obarvená voda, takže mi maximálně vyhovuje.
Jeho hlavní zbraní má být extra rychlé schnutí. No, přiznejme si to, očekávat schnutí za jednu sekundu by bylo naivní,ale tak čekala jsem že to bude rychlé. No a docela bylo. Jako je to o trochu rychlejší schnutí než 4 vrstvy laku od Essence, ale stejně to není tak extra bleskurychlé jak bych čekala. 
Lak má mít gelovo-silikonovou texturu a tím asi i déle vydržet. To bohužel teď neposoudím, ale zítra s ním jdu do práce, tak uvidíme! :D

A teď už fotky na sluníčku:


(na fotce společně s nadlakem Essence - Better than gel nails top sealer)

Odstín se mi líbí, takovouhle růžovou ještě doma nemám :). A pokud mě čtete déle, tak víte, že já jsem na názvy odstínů ujetá, takže  tohle se mi  moc líbí :D.

Bourjois 1 second lak
Kde koupit: vybrané drogerie DM, parfumerie Fann, Marionaud, Sephora
kolik stojí: 190 kč (dle krasa.cz)
obsah: 9 ml (podle lahvičky, podle krasa.cz 8ml)

A závěrem? Cena 190 kč mi připadá přemrštěná (zvlášť když za tu cenu můžete mít lak na nehty od OPI, které mají 15ml). Kdyby ale nebylo té ceny, tak splňuje vlastně všechno co chci - velký štěteček, se kterým se dá jedním tahem namalovat prst (až na ten malíček, nooo), krytí v jedné vrstvě, relativně rychlé schnutí a příjemnou konzistenci. Pokud by i dlouho vydržel, určitě bych si ho koupila zase (pokud by se dal sehnat třeba za 120kč)

5 komentářů:

Skodulka řekl(a)...

Já jsem teď na nějaké v Sephoře koukala, byly tam na ně slevy a teď lituju, že jsem si aspoň jeden nevzala! Sakra! :D tak snad je zase zlevní :)

Tipy-pro-krasu řekl(a)...

Jo, ta cena mi přijde taky mimo, za stovku budiž...:) Ale vypadá pěkně :)

Suzie řekl(a)...

Skodulka:jeee to je fakt škoda... sama čekám až někde bude ve slevě abych ho mohla ulovit :D

Tipy-pro-krasu:Přesně, cena je moc, není divu že to moc lidí nekupuje...

Natálje řekl(a)...

já teď jedu do Prahy a zrovna si jdu pro tvářenku od Bourjois, tak kouknu i po lacích. za plnou cenu bych je ale určitě nekoupila :-/

Anonymní řekl(a)...

Flormar jsem zkoušela nalakovat teď poprvé a jsem z něj nadšená. Je řídký a má tenký štěteček, což já ráda. Prostě nejsem tak šikovná, abych si nehet namalovala na tři tahy, takže potřebuju prostor a tahů několik... (Se štětečkem na obrázku bych si namalovala půlku ruky :-D) Krásně drží, nebýt toho, že se mi pěkně hloupě odlomil nehet, byl by lak ještě i dneska (pátý den) v poměrně nositelném stavu, decentně ošoupané špičky bych mu po takové době prominula (navíc vzhledem k tomu, že jsem se neobtěžovala s něčím jako svrchní lak).