pátek 6. července 2012

Inglot

Je potřeba ještě něco dodávat? Všichni víme, že Inglot je Polská značka. Všichni taky víme, že otevřeli svůj první obchod v ČR v Praze na Chodově, že maj super sortiment a barvy a že prodavačky jsou moc příjemný. Takže bez nějakejch keců, jdeme rovnou na článek.

Tohle je fotka všeho, co jsem si koupila.

Při mojí první návštěvě jsem si koupila akorát jednu tvářenku v odstínu 55. (trochu mě mrzí, že názvy mají jenom čísla a ne jména. Na druhou stranu, kdo by to měl pořád vymejšlet...)




Barvička je to krásná přirozená, taková hnědo-růžová. Konzistence je naprosto dokonalá - je to pudrová tvářenka, strašně jemně namletá, takže štětec do toho zajede jak do másla. Pigmentace je taky skvělá a výdrž výborná. Cena cca 300 kč. Akorát na první návštěvě jsem byla trochu zklamaná, chtěla jsem zkusit krémovou tvářenku, kterou mi teda prodavačka vymluvila, že tato bude lepší... a jestli jí chci zkusit na obličeji. Tak říkám, že klidně. No a v tom byl kámen úrazu. Já jsem zvyklá si tvářenku nedávat na jablíčka a nanášet jí šikmo od spánků,mám totiž kulatý obličej a tohle mi ho aspoň trochu zúží. Slečna v Inglotu mi ale tvářenku nanesla přesně na jablíčka a to docela dost, takže Marfuška hadr a mě to do už tak oplácaného obličeje přidalo tak 10 kilo...


Dále jsem si pořídila paletku z Freedom systému. Chtěla jsem nějakou cestovní, tak jsem tvolila tuto, kde je tvářenka, pudr a 2 stíny. Bohužel jsem na samotnou paletku musela asi 2 týdny čekat, protože nebyla na skladě :). Ale chápu, že o Inglot je teď velký zájem.




Všechny paletky z Freedom systému mají otvírání na magnet. Je škoda, že jsou docela nepraktické, protože jsou (hlavně kvůli víku) dost těžké. Takže do kabelky určitě vyjde lépe nosit všechny produkty samostatně než v téhle paletce. Co se týče odstínů, tak pudr mám nejsvětlejší 13 a tvářenka je odstín 28.


Stíny jsem si chtěla vybrat 2 neutrální, takže mi slečna pomohla vybrat tmavě hnědý matný 327 a třpytivý do růžova 397. 


Při svojí další návštěvě kdy jsem si šla vyzvednout jenom prázdnou paletku, která předtím nebyla na skladě, jsem samozřejmě odešla s DALŠÍ prázdnou paletkou a třemi stíny... Nechtěla jsem je, ale slečna mi začla říkat, jak mi modrá bude slušet, namalovala mě těmi modrými... no a já je nutně potřebovala. Brčálově zelenou měla sama na očích a vypadalo to fakt báječně. A nějaká skvělá do vnitřního koutku se hodí vždycky, ne?


Zelená je AMC shine 44, modrá pearl 426 a světlá AMC shine 46. Modrá mi v obalu přijde mnohem tmavší než na ruce, ale o to je hezčí :)


nebudu se ani ptát, jestli máte s Inglotem nějaké zkušenosti, protože určitě ano. vy kteří ne, tak doporučuji zajít do prodejny a přesvědčit se na vlastní oči, že prodavačky tam jsou naprosto super :).

13 komentářů:

In your face! řekl(a)...

Cha, a já ještě nic od Inglotu nemám :)! Nemám to ani v nejbližší době v plánu. Trochu mě štvalo, když jsem zjistila, že si do Freedom system paletek nemůžu nacpat úplně všechno co chci - chtěla jsem si namixovat univerzální paletu z pudru, korektoru, stínů, rtěnek - ale bohužel mají různé tvary. Jednou se do Inglot obchodu určitě podívám, ale zatím tomu dávám čas.

Suzie řekl(a)...

In your face:Přesně takovou paletku jsem chtěla taky, nacpat tam všechno kromě stínů na oči :D. Nakonec jsem si koupila tamtu na tvářenku, pudr a stíny.. no, teď toho trochu lituju, protože na nošení v kabelce přes den je těžká a zbytečně moc velká...

An. řekl(a)...

Hezké, hezké... Zašla bych si tam, ale ujít nějakých 400 km není jen tak... :D

Rendy řekl(a)...

wow, tomu říkám nákup :) moc se mi líbí ta paletka s pudrem , tvářenkou a stíny, potřebovala bych na cesty něco podobného :)

Natálje řekl(a)...

já se tomuhle šílení zatím úspěšně vyhýbám, ale neříkám, že bych něco neměla ráda doma.. třeba tu tvářenku :)

Skodulka řekl(a)...

No snad se tam jednou taky podívám.. :) výrobky vypadají suprově a ty stíny jsou fakt super! Jeden lepší než druhý ;)

Jája řekl(a)...

Mě přijde, že v Inglotu snad všechny líčej do modra.

Jarmark Marnosti

pyšná princezna řekl(a)...

Inglot je mi zatím moc sympatický, bohužel jsem se do prodejny od jejího otevření ještě nedostala, ale moc ráda bych jejich kosmetiku zkusila :).

Suzie řekl(a)...

An:to bys asi prošoupala boty :D

Rendy:myslím, že timhle rozhodně nekončím! :)

Natálje:Já taky dlouho odolávala, nezajímalo mě otevření s dárkem pro prvních 100 nakupujících (a to bydlím od Chodova kousíček), ale po fotkách u Rendy jsem tam musela jít... :D

Skodulka:určitě tam musíš :D

Jája:no... je fakt, že mi doporučily 2 odstíny modrý, jednu ale neměly skladem :D

pyšná princezna:určitě zkus, stojí to za to:)

Julie řekl(a)...

ja dlhšiu dobu uvažujem nad niečim z inglot-u no mne sa zdá za jeden tieň 10€ priveľa :)

Suzie řekl(a)...

Julie:v ČR jeden oční stín 150 kč a to mi přijde v pohodě

Anonymní řekl(a)...

Tak jestli je jedním očním stínem myšlen pouze vklad do paletky, tak mi ani 150 kč nepříjde v pohodě. Bydlím pár let ve Varšavě a s Inglotem jsem se tu setkala poprvé. No a holky, teď se podržte. Jedny stíny - jeden vklad do paletky - kulatý 60 Kč a hranatý 72 Kč. Noo.. škoda, že i něco, co je prakticky od sousedů je v Čechách zase tak neskutečně předražené!

Suzie řekl(a)...

ANonym:Ano, jeden stín je jeden obdélníček paletky :). Jem i jasný, že ceny v Polsku jsou někde jinde, ale tak je to i v USA, že jsou tam značky o hodně levnější než tady...