pondělí 16. dubna 2012

nákupy, vzorečky a jeden zub

Dneska odpoledne mě čekal zubař. A taky se mě dočkal. Vytrhnul mi osmičku. Pěkně se držela mrcha - pro znalé, měla tři kořeny... takže teď mám umrtvenou a nateklou půlku pusy a už asi hodinu plivu krev... Ale vezmeme to pěkně popořadě.

Ráno jsem z nějakého nepochopitelného důvodu vyrazila do školy dřív, a tak se stavila v Rossmannu. A jaké překvapení (milé), že výprodej Essence se dostal až na 9.90 za kus. Takže jsem se zásobila. Akorát lesk Catrice stál 25kč. Nicméně nějak nechápu to s těma limitkama - vždycky jsem myslela, že na prodejnu dostanou jeden ten papírový stojan a šmitec... a přitom slečna co dávala věci do doprodeje vyndavala nově zabalené výrobky...


Mezi školou a zubákem jsem měla tak hodinu čas,tak jsem si dojela do Sephory pro štětec na make-up a nakonec tam nechala skoro litr.


A taky jsem si jela pro vzorečky. Abych to upřesnila - já nejsem taková ta vypočítavá mrcha, co všude akorát somruje vzorečky a nikde si nic nekoupí. Jenže za můj make-upový život jsem si vždycky kydla z testeru na ruku, pod těma zářivkama jsem si řekla ,,Jo to je dobrý", zaplatila a doma se divila, jaktože je to na mě tam moc tmavý/oranžový/málo krycí... Díky vzorečku jsem si oblíbila make-up od Bourjois Flower perfection. Bohužel vzoreček byl na mě moc tmavý a tak jsem se jela vypravit ho sehnat. Jela jsem na Floru v Praze a vypadala jsem jako typická somračka - rádobystylová taška přes rameno a conversky. A to většinu času nosim podpatky a na těch se parfumeriím vyhýbám... No a jak jsem uspěla?

První kam jsem šla je Fann. Hned za mnou přišla prodavačka a jestli mi může pomoct. Tak jsem jí vylíčila svůj problém. Byla moc milá, ale prý že jim vzorečky chodí jenom v jednom odstínu a ten nejsvětlejší nemají. Dala mi ale aspoň o odstín tmavší a ještě jeden navíc. 


Dále jsem šla do Marionnaud. Opět milá slečna a opět se omlouvala, že vzorečky nemají. Když jsem už skoro odcházela, tak mi nabídla, že mi odlije z testeru do kelímku. Samozřejmě jsem celá nadšená přijala a díky tomu můžu zkoušet :). Množství je více než dostačující.


Jako poslední jsem šla do Sephory. Slečna mi ochotně radila s čímkoliv na co jsem si vzpomněla, doporučila mi 2 make-upy (Sephora a Benefit), oba mi nalíčila a nakonec mi dala i odlila od každého do kalíšku. Naprosto úžasný přístup. (akorát teď to rozhodování, který si teda pořídím, ach jo:D)



Tímto článkem nechci radit, abyste si schválně chodily říkat o vzorky. Ale vím jak jsem si připadala dřív já - hrozně jsem se styděla a bylo mi strašně trapné chtít něco zadarmo. Jenže neberte to tak, že si pro něco jdete zadarmo - berte to tak, že si prostě zkoušíte věc, než jí koupíte. Jenom trošku víc, než oblečení v kabince. O vzorky se nestyďte říkat. Nikdo vám za to hlavu neutrhne a to nejhorší co se vám stane je to, že vás prodavačka odmítne a vzorek nedostanete.

Nakonec odbočím k recenzi fixačního spreje od Alverde.


Spousta z vás tu recenzi chtělo, a tak cítím jakousi povinnost ji napsat... Měla jsem vymyšlenou recenzi i s fotkama, ovšem slečna v Sephoře mě odlíčila (a opět nalíčila), takže...teď jaksi není co fotit. Takže teď tu mám jenom plané sliby bez důkazů :D.
Ten sprej nefunguje. Jako za 99kč jsem nečekala zázrak... ale tohle prostě nefunguje. příjemně voní, to jo. nemám po něm ulepený obličej. Ale prostě mi to připadá jak lak na vlasy zředěnej vodou. Make-up na delší dobu rozhodně nezafixuje... Takže bych si za ušetřenou stovku radši koupila něco jinýho :)

10 komentářů:

trb řekl(a)...

jo tak slečna v sephoře na flóře je moc příjemná, milá, rozumí tomu... tak ti moc přeji pěkné zkoušení.

jinak taky bych chtěla vyzkoušet jedna-dva-tři-bourjois, doufám, že nám povíš, jak jsi spokojená.

trb řekl(a)...

tak teď jako nevím, kam se mi ztratil komentář. asi spadl do spamu? no nevadí, jen jsem chtěla říct, že ta slečna v sephoře na flóře je fakt strašně milá, hodná, příjemná a kosmetice snad i rozumí.

doufám, že vzorečky budou vyhovovat, jedna-dva-tři-bourjois bych taky někdy chtěla vyzkoušet, takže se těším na dojmy.

K řekl(a)...

Joo, trhání zubů, to mě čeká za dva týdny :/ :D .. Skvělý vzorečky, snad ti padnou!:)

Suzie řekl(a)...

trb: spad do spamu, i když nechápu proč (většinou tam padaj jenom vzkazy a odkazy v azbuce). Jinak na Floru jsem šla i na základě tvýho doporučení (a teda i kvůli tomu, že mám zubaře o jednu stanici metra dál). A o vzorečkách určitě článek udělám, ale bude trvat, než to všechno prozkouším - nějak moc se mi jich tu nahromadilo....

K:tak přeju ať je to rychle a ať to nebolí :)

Anastasia a Terezka řekl(a)...

Já se právě vždycky taky hrozně stydím :D ale s těma vzorkama to zkusím, makeup prostě musí sedět přesně a s tou drogerií a jejími zářivkami je to holt potíž...
Jinak by mě zajímal ten nový makeup od Bourjois 123... dej potom prosím vědět jaký je :))

Spiced Chocolate řekl(a)...

Já si vždycky, když si říkám o vzorečky, připadám blbě. Ale zase na druhou stranu mě to už několikrát zachránilo od koupi make-upu, který by mi barevně nesedl.

Suzie řekl(a)...

Spiced Chocolate: Taky si připadám blbě... hlavně mi připadá, že si ty prodavačky o mě řikaj:No jo, jde si pro vzoreček, ale stejně si to nikdy nekoupí...

Suzie řekl(a)...

Anastasia a Terezka: vědět určitě dám! :)

Tipy-pro-krasu řekl(a)...

Díky za ten fixační sprej, také jsem o něm uvažovala, tak jsem ráda, že vím, že je na nic.

Dany Love řekl(a)...

Aj ja mám presne ten štetec na makeup;)
DanyLoveLife