úterý 24. dubna 2012

Dermacol - kontrolujte svůj šach mat!

Jak to tak bývá, někdy se k něčemu nachomýtnete (to je sakra divný slovo) a ani nevíte jak. Mně se shodou zvláštních okolností dostaly do ruky nedávno vzorky make-upu od Dermacolu Matt Control (neni Dermacol náááhodou česká firma?). A tak jdeme testovat!


Zmatňující (není správně česky matující?) propaguje i Taťána Kuchařová, a to by bylo, aby se Miss World spletla!

Ve vzorečku jsem měla odstín číslo 02 fair. 


Jsem bílá jako stěna a tak jsem nějak očekávala, že make-up bude na mě tmavý. A byl. Ale barva mě celkem překvapila, protože tento odstín 02 je tmavý skoro jako leckteré ,,Porcelain" odstíny. Navíc mi nedávno do komentáře psala čtenářka Ardanven, že ten nejsvětlejší zkoušela, a je vážně světlý:).
Jinak jak je vidět už z fotky na ruce, svou matující funkcni opravdu plní.


Já ho testovala pouze doma, protože nerada chodím mezi lidi jako pomeranč. Takže matuje - splněno. Ale stejně bych si přes něj musela dát ještě pudr. Pokud to porovnám s matujícím make-upem od Yves Rocher, tak tento od Dermacolu matuje míň. 
Co se týče krytí, tak je střední. Spíš vyšší než menší. Až mě to překvapilo. Na druhou stranu se špatně hodnotí krytí, když je na vás ten make-up moc tmavý...
Nejvíc mě ale překvapila výdrž. Make-up jsem měla na sobě asi 7 hodin a držel krásně. Žádné otírání, slévání atd. Jak tvrdí reklama 18 hodin - to je sice přehnané, ale fakt mě výdrž moc mile překvapila.

Tak, jsme krásný a na 18 hodin se neleskneme. Co takhle ještě zůstat u Dermacolu?
Nedávno do obchodů dorazila nová hydratační rtěnka. Nebo není nová a já jsem pozadu. Každopádně jsem si jí koupila minulý týden a je naprosto krásná. Strašně se mi líbí ten obal. 


A obalem to nekončí. Strašně moc se mi líbí i vnitřní obal včetně loga Dermacol na rtěnce. Já jsem hrozná hračička a obal produktu je pro mě hrozně moc důležitý. 


A vnitřním obalem to taky nekončí! Z otvírání jsem naprosto unešená. Neotvírá se totiž jako běžná rtěnka, ale zespodu si kliknete a vyndáte jí. Paráda.


Díky obalu jsem schopná zapomenout na svět a odpustit cokoliv. Třeba teď týhle rtěnce. Zalézá do vrásek ve rtech, ale fakt hrozně moc. Jsem jí to schopná odpustit. Výdrž je průměrná. Odpuštěno. Hydratace mi nepřijde nijak valná, na to, že to má být vyloženě hydratační rtěnka. Odpuštěno. Na druhou stranu, má krásnou krémovou konzistenci a dobře se s ní pracuje. Plus je taky široký výběr odstínů :)).

A jeden Suzie-ksicht na závěr, ať vidíte rtěnku v akci!


Jinak jsem začala cvičit 30 days shred. Až nebudu dlouho přispívat, hledejte mě mrtvou někde mezi skříní a notebookem.




9 komentářů:

An. řekl(a)...

Asi půjdu okouknout ten make-up, jestli je opravdu tak světlý. :)
Rtěnky zatím testuji. :)

http://propadliste-dejin.blogspot.com

Limett řekl(a)...

No vidíš a já jsem si ty rtěnky hrozně oblíbila a už mám tři odstíny :-D přijdou mi krásně hydratační, krémové a přitom dobře krycí :)

Ardanven řekl(a)...

Jéé, o mě je zmíněno ve článku, červenám se :D na mě je odstín Pale akorát, kromě pih, ty jsou tmavší a make-up je samozřejmě zakryje (což mě mrzí, ale je to prostě make-up a ne tónovací krém...). Jinak mě teda připadá, že v první fázi matuje až moc, ale výdrž má fakt obstojnou :)

Ardanven řekl(a)...

Suzie, že tys to myslela tak, že pokud si někdo koupí ten nejsvětlejší a nebude to ono, že má dát po čumáku mě? :D

Suzie řekl(a)...

Limett:mně taky vyhovuje, jak jsou krémové, ale prostě mi zalézají do vrásek :( (ale ten obal! :D)

Ardanven:anoo, přesně tak jsem to myslela,přece jenom já s monoklem fotit kosmetiku nemůžu! :D:D:D

Ardanven řekl(a)...

A sakra :D :D Jinak přeju hodně zdaru a pevné vůle při cvičení, já teď jedu Body Revolution, taky od Jillian :) a řekla bych ,že je to o dost menší záhul než Shred....ale rozhodně očekávej dost dobrý výsledky, já dala s 30DS za dva týdny skoro 4kila dolů :)

Suzie řekl(a)...

na výsledky se moc těšim, za sebou mám teprve druhej den :). Jinak já se po Shred chystám na six pack... ale zatim doufám že aspoň přežiju tohle :D

Skodulka řekl(a)...

Ta rtěnka má prostě naprosto dokonalý obal! Já si ji chci právě koupit taky kvůli obalu.. :D a tvůj odstín je moc hezký, tak se po ní asi brzy mrknu.. :)

Jolča a Káťa řekl(a)...

O rtěnce už jsem četla mnoho kladných recenzí a budu si jí muset taky pořídit když jí všíchn itak chválí..;)

http://sweet-cosmetic-life.blogspot.com/