pondělí 23. ledna 2012

Essence Crystallized - stíny a rozjasňovač

Hezký začátek týdne. Chápu, že většina lidí je za pondělí naštvaná, já jsem za něj naopak ráda. Celý víkend jsem totiž strávila v práci (celkem 23 hodin) a oproti tomu jsou pondělní dvě hodiny ve škole sranda :).
A navíc konečně vysvitlo sluníčko a já můžu nafotit novinky, co jsem si koupila. 

Jako první z kolekce Crystallized jsem si koupila rozjasňovač. Moc jsem se na něj těšila, protože ještě žádný nemám. Teda, mám, od ELFu, ale tu vodu v tubě nepovažuju za líčidlo. Zatímco Essence rozjasňovač je s super balení s pumpičkou. Fotky v ,,akci" na obličeji bohužel nemám, ale určitě dodám! :)


Jako další je věc, kterou jsem si původně nechtěla ani koupit. Tekuté stíny mě moc nelákaly, protože jsem se bála jak to bude držet a tak. A nakonec jsem moc příjemně překvapená. Líbily se mi odstíny a jen s těžským srdcem jsem si vybrala pouze dva. Výdrž je úžasná. A neslévají se do čárek (na té fotce se zavřeným okem to tak vypadá, ale to mám jen tak zvláštně nakrabacenou kůži:D). Stíny které vám chci ukázat jsou v odstínu 04 Ice age reloaded. Na ruce to vypadá jako obyč hnědá (člověk by tu fotku klidně zaměnil s korektorem), v obalu vypadá jako se třpytkama. Na oku se mi moc líbí, používám tenhle stín když nemám náladu na nějaké nápadné stíny a chci oko jenom projasnit, což podle mě tenhle stín skvěle splňuje. Cena je asi 60korun. To mi přijde docela dost (na Essence), ale nelituju koupě. Znova bych ho ale asi nechtěla.






0 komentářů: