úterý 15. listopadu 2011

Rimmel - Kate rtěnka

A zas tu mám takovou polo-negativní recenzi. Nevím, jestli je to podzimem a hroznym smogem a zimou nebo tim, že ty rtěnky stojej poslední dobou fakt za nic. Tahle rtěnka je z limitky od Rimmelu, po který všichni šílej. Design má krásnej, to jo. Ale tady asi i superlativy končej. Výdrž nic moc. Ale s tím bych se i srovnala. Mám odstín 03. (škoda, že nemají nějaký název). Připadá mi, že ta rtěnka je takový nic moc a že odstín mi vůbec nesluší...







(fotka s bleskem, protože to světlo se fakt nedá. Normálně je matná jako na předchozí fotce)

7 komentářů:

Jay Donleck. řekl(a)...

Mě ty rtěnky přijdou moc dobré .. že ti ta 03 nesluší,tak za to nemůže rtěnka .. třeba mě tak 03 nesluší ale tak 07 je pěkná,když ji otřeš aby nebyla tolik vidět :)

Suzie řekl(a)...

Máš pravdu, že za to rtěnka nemůže, ale spíš já, že jsem si vybrala tak divnej odstín :D. Ale z těch přírodních tam byl jedinej tenhle tak jsem ho zkusila a ... špatný :D

Limett řekl(a)...

Mně naprosto vyhovuje, je skvělá :) mám ji aj ve stejném odstínu jako ty. Nevim sice, jestli mi až tak úplně sluší, ale líbí se mi :D

Tereza řekl(a)...

Mne pripada, ze ti tahle barva slusi vic nez ta tmava barva v dalsim postu, protoze mi prijde ze mas svetlejsi plet.. ale treba fotky klamou:P:) x

Suzie řekl(a)...

Terka:Máš pravdu, že mám hodně světllou pleť :) výrazné rtěnky skoro nenosím, spíš jenom lesky nebo balzámky na rty... Nude rtěnky mám ráda, ale tahle jě na mě taková až moc hnědá :(. Ale občas jí nosím :)

Žanet řekl(a)...

Pořídila jsem si 012, která je docela do oranžova, takže ji nosím jen občas. Ale krásně hydratuje, s tím jsem byla spokojená :-)

Anonymní řekl(a)...

Ha, tady je stvrzenka. Taky nemáš pigment rozložený rovnoměrně po rtech a flekatí to. Podle mě je to oblíbené jen pro nápis Kate. Reklama je mocná čarodějka.